cuddlebutts (cuddlebutts) wrote,
cuddlebutts
cuddlebutts

  • Mood:
  • Music:

Two weeks notice

Wow, I have two weeks to get a job for Co-op (spell?) and about a week until I start back with Service Learning. One good thing is that on 'B' days I get released at 11:40 AM= 11:55 AM by the time I haul from one side of the school to the other side just to sign in for the class lol! Then to the parking lot....

Today was not a good day. I was upset to find out that the two jobs that I thought I owned, ended up where the manager said, "Oh, well I'll call your sources and then call you." - What a load of BS?! Hence this also happened at THREE other places I thought would hire me :( !!!

THEN the other job that 4 of my friends said I would get, I DIDN'T get! UGH. The manager was all, "Oh.. we're not hiring right now, business is slow."

I am beyond confused. What I don't get is the whole 'Now Hiring' crap they put up and they still have up, yet someone like me, that is pretty much dependable and eager to work there.. yeah I don't get a damn bit of their time. Instead they would rather hire people that are....... much different. It could be positive but I'm thinking about more negative traits.

Okay I must control my bitter rampage, I'm usually content, but I've applied at 7 different places that were hiring in the past month and I have been silently rejected each time.

On a better note, I can't wait until Friday!!! I AM GOING TO SEE 'White Noise'! WITH DOUG?!?! ;) Ever since I saw the preview I've had a handful of sleepless nights.. yeah I'm a scaredy cat, ha!

Lately I've been at the barn alot since my sister has a goat named 'Popeye' and she recently got a heifer named, 'Spirit'. For once I'm proud of myself b/c I caught on quick to feeding the goat and helping out with the cow. Odd how I don't really care if my shoes get dirty with mud/other cow SHTUFF. HEHE. Brownie points for me = Nat not as 'girly'!

Tomorrow will hopefully be a much better day since my mom is going with me to better places that might hire me because it will apply to the major that I will study at Tech.

I hope that everyone is doing okay and making it through this cold weather!

I'm so getting the new Papa Roach CD tomorrow!!!!!!!!!!
REALLY GOOD LYRICS I MUST ADD:

I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much
And my scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel

Drunk and I'm feeling down
And I just wanna be alone
I'm pissed cause you came around
Why don't you just go home?
Cause you channeled all your pain
And I can't help you fix yourself
You're making me insane
All I can say is...

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real
I tear my heart open just to feel

I tried to help you once
A kiss will only vise
I saw you going down
But you never realized
That you're drowning in the water
So I offered you my hand
Compassion's in my nature
Tonight is our last dance

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real
I tear my heart open just to feel

I'm drunk and I'm feeling down
And I just wanna be alone
You shouldn't ever came around
Why don't you just go home?
Cause you're drowning in the water
And I tried to grab your hand
And I left my heart open
But you didn't understand
But you didn't understand
You, fix yourself!

I can't help you fix yourself
But at least I can say I tried
I'm sorry but I gotta move on with my own life
I can't help you fix yourself
Oh, But at least I can say I tried
I'm sorry but I gotta move on with my own life

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real
I tear my heart open just to feel

I tear my heart open, I sew myself shut
And my weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real
I tear my heart open just to feel

^^ 'Scars'-Papa Roach
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic
  • 0 comments